„Vždy mám radost, když mohu hrát na turnajích, jako byl právě Retail golf cup 2016. Počasí vyšlo na jedničku, hřiště bylo díky blížícímu se turnaji LET v neskutečné kondici a organizace turnaje byla výborná. Prostě ideální golfový den, za který bych chtěl poděkovat a mohu jen doufat, že se třeba příští ročník budu opět smět zúčastnit.“
Jiří Lála, zástupce jednatele, andré media CZ s.r.o.
Partneři ročníku 2016
Hlavní partner
MobileSystem
Partner turnaje
Česká distribuční a.s.
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Blachere
monit s.r.o.
Partner jamky
ACCOM Czech, a.s.
CARent Praha s.r.o.
MAX Immo spol. s.r.o.
Sprinx Systems, a.s.
Rej s.r.o.
ITAB Shop Concept CZ, a.s.
Bizerba
ELNAKO EU a.s.
Speciální partneři
Rodinný pivovar Bernard Nestlé Česko, s.r.o., divize Nespresso Templářské sklepy Čejkovice Studio 100
Karlovarské minerální vody
Titbit RedBull Plzeňský Prazdroj Lagardere Travel Retail, a.s. Delor :: obleky, košile, boty, obuv na míru Vinselekt Michlovský
Mediální partneři
POPAI Časopis Golf Časopis ForGolf RetailNews Franchising.cz
Soutěž
Vyhrajte 3x V.I.P. hráčský vstup na RGC 2016

Tohoto exkluzivního golfového turnaje se každoročně zúčastňují špičky retailu a FMCG a hlavně majitelé a jednatelé předních společností působících v tomto segmentu trhu nejen v ČR.

Jedná se o nejzajímavější golfovou retailovou akci v ČR. Nabízí kvalitní a bohatý doprovodný program nejen pro hráče golfu. Na své si přijdou i úplní začátečníci!

Minulého ročníku se zúčastnilo bezmála 130 předních zástupců z více než 80 společností.


Přijďte si zahrát o ceny v hodnotě až 750.000,- Kč a získejte kontakty na top management z cca 70-100 top retailových společností.

Exkluzivně v průběhu měsíce března a dubna máte jedinečnou šanci vyhrát 3x V.I.P. hráčský vstup v hodnotě 22.470,- Kč.

  • 3. kolo soutěže: 1. – 11. 4. 2016

    Když už je venku tak krásně, nechali jsme se inspirovat k tématu posledního kola soutěže o vstupy na akci Retail Golf® Cup 2016.

    Soutěžní otázka: Kolik golfových míčků je potřeba k zaplnění celé šíře okna, položené v jedné souvislé řadě na vnitřním parapetu jedné z našich kanceláří (viz fotografie parapetu níže)?



    Vyhlášení výsledků soutěže:

    Vítězem třetího kola a zároveň posledním vítězem celé soutěže se stává pan Miroslav Hudák, který správně odhadl počet míčků na vnitřním parapetu naší kanceláře, a jehož odpověď byla nejrychlejší..
    Výherci gratulujeme a děkujeme všem soutěžícím!

    Správná odpověď: 65 míčků

Těšíme se na Vás na greenu.

Karolína a team RGC

Jednoduchá pravidla soutěže:

Celkem se uskuteční 3 soutěžní kola, kde v každém z kol proběhne na konci daného období vyhodnocení soutěže daného kola, do kterého budou zahrnuti ti soutěžící, jež vyplní nejpřesněji svou odpověď. Výhercem daného kola, který získá uvedenou výhru v soutěži daného kola, se stane soutěžící, jehož odpověď vyplněná v rámci časového rozpětí pro dané soutěžní kolo na soutěžním webu, bude z hlediska správnosti odpovědi zcela správná, nebo v případě, kdy žádný ze soutěžících v daném soutěžním kole zcela správně soutěžní otázku nezodpoví, ten soutěžící, jehož odpověď se objektivně správné odpovědi na soutěžní otázku, v porovnání s ostatními soutěžícími, nejvíce přiblížila.

V případě shody odpovědi rozhoduje dřívější odpověď v daném kole soutěže (rozhodující je čas odeslání registračního formuláře).


Jednotlivá soutěžní kola a výhry:

  • 1. kolo: 10. 3. 2016 – 21. 3. 2016
    --- výhra: 1x VIP vstup pro jednoho hráče na Retail Golf® Cup 2016

  • 2. kolo: 22. 3. 2016 – 31. 3. 2016
    --- výhra: 1x VIP vstup pro jednoho hráče na Retail Golf® Cup 2016

  • 3. kolo: 1. 4. 2016 – 11. 4. 2016
    --- výhra: 1x VIP vstup pro jednoho hráče na Retail Golf® Cup 2016

Bližší informace a kompletní pravidla naleznete ZDE

Marketingový dosah Vaší účasti:
  • Informace o uplynulém ročníku Retail Golf® Cupu 2015 se objevila:
    • v 6 sdruženích a médií – cca 15 000 členů a odběratelů,
    • na 5 internetových portálech – dosah více než 250 000 zhlédnutí,
    • ve 3 různých newsletterech pro všechny čtenáře a odběratele – dosah cca 20 000 osob,
    • propagace na sociálních sítích Facebook, LinkedIn
  • Web akce Retail Golf® Cup – v průběhu druhého a třetího kvartálu je měsíční návštěvnost 1 000+ lidí.
  • Golfového turnaje se zúčastní bezmála 130 zástupců z více než 80 TOP společností z oblasti retailu a FMCG.